1.Polityka zwrotów

2.Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru) Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres kontaktowy Sklepu z informacją o chęci odstąpienia od umowy oraz numerem zamówienia. Sklep pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. Produkt powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, o ile to możliwe, wraz z dowodem zakupu (np. potwierdzeniem płatności). Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Zwrot płatności następuje tym samym sposobem, w jaki dokonano płatności, chyba że Klient wskaże inaczej. 


Produkty wyłączone z możliwości zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, zwrotowi nie podlegają produkty: dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych (np. miski, legowiska, akcesoria pielęgnacyjne), jeśli ich charakter po otwarciu uniemożliwia ponowną sprzedaż. W przypadku wątpliwości co do możliwości zwrotu konkretnego produktu prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu. 


Reklamacje

,

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zakupiony produkt ma wady fizyczne lub nie jest zgodny z umową. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną, wysyłając opis wady, numer zamówienia i zdjęcia produktu. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub, jeśli to niemożliwe, Klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. Wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa Sklep. 


Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji prosimy kierować na adres e-mail: help.aimpact@gmail.com 


Postanowienia końcowe

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki zwrotów i reklamacji. Aktualna wersja dokumentu jest zawsze dostępna na stronie internetowej Aivolve.pl